Zwroty
Jeśli produkt zamawiany w sklepie online nie jest zgodny z Twoimi oczekiwaniami, możesz zwrócićgo w ciągu 14 dni od daty doręczenia paczki.Za zwrot w ciągu 14 dni rozumiemy odstąpienie od umowy zakupu bez konieczności składania przez Ciebie dodatkowych pisemnych oświadczeń.Realizujemy darmową przesyłkę zwrotną realizowaną przez InPost lub Pocztę Polską.
InPost:
Skorzystaj z aplikacji InPost lub odwiedź stronę szybkiezwroty.pl/JACK_WOLFSKIN, aby nadać paczkę zwrotną w dogodnym dla Ciebie paczkomacie.
DHL:
Wejdź na stronę www.jack-wolfskin.pl/dhl-retoure, podaj swój adres oraz e-mail i kliknij „Wyślij e-mail”. Otrzymasz wiadomość e-mail od deutschepost.de, z etykietą zwrotną w formacie PDF w załączeniu. Wydrukuj ją na kartce A4 i przetnij w zaznaczonym miejscu. Starannie zaklej swoją paczkę, przyklej na wierzchu etykietę zwrotną i bezpłatnie nadaj ją w punkcie obsługi paczek Poczty Polskiej.
Instrukcja zwrotu
- Odeślij kompletne produkty wraz z metką i oryginalnym opakowaniem. Zwrotowi podlegają wyłącznie nienoszone i nieuszkodzone produkty.
- Wypełnij formularz zwrotu załączony do przesyłki: wybierz powód zwrotu z dostępnej listy, podaj liczbę zwracanych artykułów, a wypełniony formularz umieść w paczce. W przypadku gdy nie posiadasz formularza zwrotu, skontaktuj się z naszym biurem obsługi klienta,pod adresem eshop@jack-wolfskin.pl, lub telefonem 00800-96537546.
Po otrzymaniu i sprawdzeniu zwracanych produktów wyślemy e-mail z potwierdzeniem zwrotu.Następnie zwracamy niezwłocznie odpowiednią kwotę zwrotu.Sposób zwrotu kosztów zakupu zgodny jest z metodą płatności wybraną przy składaniu zamówienia.
Zastrzegamy sobie prawo do odmówienia zwrotu produktów, które nie odpowiadają naszym wymaganiom w zakresie zwrotu.Przyjmujemy WYŁĄCZNIE zwroty produktów zakupionych w sklepie internetowym JACK WOLFSKIN. Produkty zakupionych w sklepie stacjonarnym JACK WOLFSKIN należy zwracać bezpośrednio w tym sklepie.
Reklamacje
W przypadku wystąpienia problemu z produktem zakupionym online wyślij opis wad reklamowanego produktu do naszego biura obsługi klienta na adres eshop@jack-wolfskin.pl lub skontaktuj się z nami telefonicznie pod numerem 00800-96537546. Nasze biuro obsługi klienta udzieli niezbędnych informacji i udostępni etykietę zwrotną.Po otrzymaniu przesyłki nasz dział jakości sprawdzi Twoje produkty. Jeśli reklamacja wynika z wady produkcyjnej, naprawimy produkt, wyślemy nowy lub zwrócimy pełną kwotę zakupu. Poinformuj nas o tym, jakie rozwiązanie preferujesz. Spróbujemy spełnić to życzenie lub skontaktujemy się z Tobą w razie pytań.W przypadku przekroczenia 2-letniego okresu gwarancyjnego, braku wad materiałowych lub produkcyjnych lub niewyprania bądź niewyczyszczenia produktu przed wysyłką zastrzegamy sobie prawo do odrzucenia reklamacji.Więcej informacji na temat prawa do odstąpienia od umowy można znaleźć w naszym Regulaminie sprzedaży.