Zwroty

My w Jack Wolfskin zobowiązaliśmy się do tego, by dbać o to, że będziesz zadowolony z każdego zakupu. Jeżeli w ciągu ostatnich 30 dni dokonałeś zakupu online i posiadasz nienoszone towary, które posiadają wszystkie oryginalne metki, chcemy Ci pomóc, aby zwroty były dla Ciebie tak łatwe, jak to tylko możliwe.

Proszę pamiętać, że każdy zwrot przetwarzany jest indywidualnie i nie należy przesyłać razem artykułów z różnych zamówień. W przypadku zwrotu artykułów z kilku zamówień należy je zapakować i odesłać oddzielnie.

Rozpocznij proces zwrotu lub przejrzyj swoje bieżące zwroty.

Rozpocznij zwrot Kontrola zwrotu

Zwrot w sklepie Jack Wolfskin

Możesz też łatwo i bezpłatnie oddać paczkę w oficjalnym sklepie stacjonarnym Jack Wolfskin. Znajdź najbliższy sklep, korzystając z naszej wyszukiwarki sklepów. Zwrot środków nastąpi z użyciem pierwotnej metody płatności po okazaniu paragonu lub dowodu dostawy. Należy pamiętać, że zwrotów można dokonać wyłącznie w oficjalnych sklepach Jack Wolfskin.


Etapy zwrotu

  1. Rozpocznij zwrot: rozpocznij proces zwrotu online, klikając „Rozpocznij zwrot”. Jeśli jesteś zarejestrowanym użytkownikiem, możesz także zalogować się w zakładce „Moje konto” i wybrać zamówienie, które chcesz zwrócić.
  2. Przygotuj swój zwrot: upewnij się, że przedmiot jest kompletny, ma metki i oryginalne opakowanie.
  3. Opakowanie i etykieta: dobrze zabezpiecz paczkę, dołącz etykietę zwrotną i przekaż ją firmie spedycyjnej.
  4. Potwierdzenie i zwrot pieniędzy: po otrzymaniu i sprawdzeniu towaru otrzymasz od firmy Jack Wolfskin wiadomość e-mail potwierdzającą otrzymanie Twojego zwrotu. Następnie natychmiast przetworzymy Twój zwrot pieniędzy. Zwroty środków są zazwyczaj realizowane w ciągu 5–7 dni roboczych, ale w szczytowych sezonach mogą trwać dłużej.

Metody zwrotu pieniędzy

  • Karta kredytowa: zwroty pieniędzy za zamówienia, za które zapłacono kartą kredytową, zostaną zrealizowane na tę samą kartę kredytową, która została użyta przy zakupie. Zwrot pieniędzy nastąpi automatycznie na kartę kredytową, kiedy tylko Twój wniosek o zwrot zostanie zatwierdzony.
  • Karta upominkowa: zwrot pieniędzy za zamówienia opłacone kartą podarunkową nastąpi poprzez przelew bankowy. Po złożeniu wniosku o zwrot należy zwrócić się do naszego biura obsługi klienta i przekazać mu dane konta bankowego, aby umożliwić przelanie pieniędzy.
  • Bon: zwrot pieniędzy za zamówienia opłacone bonem nastąpi z użyciem pierwotnej metody płatności. Należy pamiętać, że w ramach zwrotu nie zostanie wystawiony nowy bon. W ramach zwrotu nie ma możliwości zwrotu bonu ani punktów bonusowych.

Ogólne warunki handlowe

  • Zwrot środków za artykuły zwrócone w ciągu 30 dni nastąpi z użyciem pierwotnej metody płatności.
  • Artykuły muszą znajdować się w oryginalnym stanie, łącznie z oryginalnym opakowaniem i wszystkimi metkami.
  • Zastrzegamy sobie prawo do odmowy zwrotu produktów, które nie spełniają naszych warunków zwrotów.
  • Należy pamiętać, że obecnie przyjmujemy zwroty wyłącznie produktów zakupionych w sklepie internetowym Jack Wolfskin. W przypadku produktów zakupionych w sklepie stacjonarnym Jack Wolfskin lub w sklepie detalicznym należy skontaktować się bezpośrednio z tym sklepem.

W przypadku dalszych pytań dotyczących procesu zwrotu produktów Jack Wolfskin nasze biuro obsługi klienta chętnie pomoże.

Postępowanie reklamacyjne

  • W przypadku wystąpienia problemu z produktem z zamówienia online wyślij opis wad uszkodzonego lub reklamowanego artykułu do naszego biura obsługi klienta na adres eshop@jack-wolfskin.pl lub skontaktuj się z nami telefonicznie pod numerem 00800-96537546.
  • Nasze biuro obsługi klienta udzieli więcej informacji i udostępni Ci etykietę zwrotną.
  • Nasz dział jakości sprawdzi Twoje artykuły. Jeśli reklamacja wynika z wady produkcyjnej, naprawimy artykuł, wyślemy równoważny artykuł zastępczy lub zwrócimy pełną kwotę zakupu. Poinformuj nas o tym, jakie rozwiązanie preferujesz. Spróbujemy spełnić to życzenie lub skontaktujemy się z Tobą w razie pytań zwrotnych.
  • W przypadku przekroczenia 2-letniego okresu gwarancyjnego, braku wad materiałowych lub produkcyjnych lub niewyprania bądź niewyczyszczenia produktu przed wysyłką zastrzegamy sobie prawo do odrzucenia reklamacji.
  • Więcej informacji na temat prawa do odstąpienia od umowy można znaleźć w naszych Regulamin sprzedaży.

Masz jeszcze pytania?

Znajdź więcej informacji na temat zwrotów w naszym FAQ.

Przejdź do FAQ

Pomoc i kontakt

Pojawiły się dalsze pytania lub potrzebne jest indywidualne wsparcie?
Prosimy o kontakt z naszym biurem obsługi klienta:

Bezpłatny serwis dla klientów: pon.-pt. w godzinach 8:00-20:00 CET